söndag, oktober 25, 2009

Jag har bestämt mig...


...och det handlar inte om att jag bytt ut min smör som i reklamen, eller vad det nu är.

Jag gick iväg och köpte mig en våg idag, jag ska bli lättare och invägning och stenkoll på kaloriintaget börjar i morgon. Den här gången kan jag inte klaga på mig själv att jag började beach 2010 för sent! För att inte tjata ut dig kommer en uppdatering på hur det går kanske en gång i månaden. Vi vill ju inte att detta ska bli en bantarblogg, roligare saker att skriva om finns det.

Jag behöver bara en kick-in the but. Sparka på!

2 kommentarer:

Mia sa...

Wiih! Good work och lycka till! Om du tränar på ett gym där de har Crossfit så kan jag rekommendera att gå på det. Man blir helt slut och får träningsvärk i flera dagar. Styrka och kondition i ett och det är över på 30 min, nästan. Helt perfekt!

OCH kör också med måttband på midja/stuss/lår än enbart vikt. För muskler väger ju som bekant mer än fett men ser bra mycket snyggare ut på kroppen och tar mindre plats. =)

annika sa...

Tack för tipsen vännen! Mäter midja men kanske borde mäta de andra med... hade en diskussion på jobbet om det där... bara för att man har högre BMI betyder ju inte det att man är obeast liksom. Nåja. Hitills har jag hållit kalorinivån, en dag i taget! :)

Bävar för helgen dock... gissar på att jag inte kommer dricka vatten direkt :S.