tisdag, september 01, 2009

Harmageddon?

Cancer, Svininfluensa, Terrorister, AIDS, Våldtäktsmän... världen ser bra fruktansvärd ut. Dagligen matas vid med hemskheter, eller hur många minns en glad nyhet från idag? Skulle vara att luger släppt fler biljetter till Regina Spektor konserten då men det var knappast någon nyhet som nådde till den stora massan.

Blev idag upplyst av en vän om att världen är på väg åt skogen på ett helt annat sätt också. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är aningen mållös och undrar vafan folk håller på med. Jag kanske låter snäv och konservativ men jag ser inget positivt i det här.

Enlighten me please.





Snälla säg att det är ett skämt...

4 kommentarer:

Mia sa...

Men jisses, det kan väl inte vara annat än ett skämt? Jag dör, på riktigt, om det där är seriöst!

annika sa...

Alltså... jag tror inte det.. det är det som är det värsta. :S

Pierre Pocs sa...

Mmm hi hi, mmm hihi TRAGISKT! Mmm hi hi.

Mia sa...

När vi blev filmade i skolan medan vi höll i en miniförläsning så såg man direkt vad man hade för egenheter för sig när man väl såg filmen. Och jag antar att hon, amanda, själv har tittat på den där filmen ca 153729395 gånger innan hon la upp den. Fråga är då "Varför la hon upp den?!" Hörde hon inte sitt "Mmi" som gick upp i falsett var och varannan sekund? Såg hon inte att hon såg ut som en enormt korkad, ytlig bimbo? Jag förundras och känner mig gammal för jag förstår inte, inte ett dugg.